Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2017 11:22 - Real Madrid hráč Mariano děkuje klubu
Автор: fotbalove Категория: Изкуство   
Прочетен: 85 Коментари: 0 Гласове:
0



 Real Madrid zahбjil novou sezуnu ve Španělsku, s 3-0 vнtězstvнmi. Avšak pečlivй mйdia zjistily, že čнsla a nбzvy za košile Real Madrid měly nějakй jemnй změny. Čнsla a nбzvy za košile Real Madrid majн některй jemnй rozdнly v rozdнlech pнsma. Oficiбlnн pravidla La Liga musн mнt všechny španělskй a zбpadnн dresy a jmйna družstva, kterй musн bэt jednotnй, formбt pнsma a velikost jsou konzistentnн, což bylo schvбleno Španělskэm fotbalovэm svazem. Real Madrid se nejprve nechtěl změnit, ale nakonec přijal pravidla Španělska. Ačkoli Madridskэ dres se změnil, musнme to podpořit. Děti jsou hrdн, že nosн Dětskй Fotbalovй Dresy. Děti, kterй nosн levnй fotbalovй košile, budou cнtit podporu svй oblнbenй fotbalovй hvězdy.


Potй, co potvrdil dalšн zastбvku, poděkoval Realu Madrid a poděkoval klubu Real Madrid a všem lidem, kteřн mu pomohli. "Od včerejška jsem nebyl hrбč fotbalovйho klubu Real Madrid, přišel jsem do tohoto klubu ve věku 6 let, což mi pomohlo hodně, když jsem vyrostl jako fotbalista a hlavně mě naučil, jak bэt mužem." Když jsem sem přišel, cнtil jsem se jako dнtě a když jsem odešel, cнtil jsem se jako muž. Zůstal v Realu po mnoho let a po dlouhэch letech nбsledujн Real Madrid. Děti Dětskэ fotbalovэ dres Real Madrid, majн rбdi Real Madrid. Zde je webovб strбnka fotbalovйho chlapa Real Madrid o fotbalovй košili.

Nenн snadnй odejнt z domova, ale teď bych měl jнt do klubu, jako je Lyon, s dlouhou historiн, abych splnil novй vэzvy a dosбhl novэch cнlů. Rбd bych poděkoval všem hrбčům, trenйrům, členům koučovacнho tэmu, fyzioterapeutům, lйkařskэm tэmům a zaměstnancům klubů, kteřн zde byli, abych jim poděkoval všem, abych zнskal moje současnй postavenн, zejmйna dнky Realu Madrid, kde jsem strбvil roky Ъspěch a ъspěch. Děkuji! Je člověk, kterэ vн, jak bэt vděčnэ. Pokud potřebujete Koupit Levnй fotbalovй košile, sem sem koupit. Cena je levnб a kvalita je dobrб.

 

 

image

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotbalove
Категория: Изкуство
Прочетен: 3100
Постинги: 14
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930